بیا درب دلم باز است

مدونة الشاعرجاسم ثعلبی (الحسّانی) فی اللغه العربیه و الفارسیه

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بیا در بیشه ی  دلها

بیا آسوده گردانی

بیا دلها در آغوشند

بیا بهتر بفهمانی

بیا درب دلم باز است

بیا در هر کجا ساز است

بیا دیوارها راز است

نگو هر گز پشیمانی

مگر در خلوت دیدار

زدی در بدعت اسرار

نهی در سرعت افکار

نگو حاشا که شیدایی

دلم دربش چو دروازه

زغمهایت نمی بازه

بهانه های ناقابل نمی سازه

اگر رفتی چه بلوایی

دلم چون قصر محرابت

دو کلبه دارد و ثابت

یکی غم های رنگارنگ

یکی شاد و چه زیبا رنگ

دو تا تصویر نا همراه نمی شد زد در این قابت

نگو هر گز نمی دانی

یکی از کلبه ها تنگ است

یکی دیگر در آهنگ است

صدای زنگ بیداری

در این دنیای سر کاری

کمش کن دل مگر سنگ است

نگو هر گز نمی خواهی

بیا ای عشق دیوانه

در این باغم چو مستانه

بگردیم همچو پروانه

نگو هر گز خطا کاری

بیا تیغی بزن قلبم

شکاف آن را که دلتنگم

ببین عشقت همان دردم

نگو دیوانه پنداری

بیا درب دلم تنگ است

و هرسازی که بنوازم بد آهنگ است

 

جاسم ثعلبی   22/09/1390

 

 





:: برچسب‌ها:
بیا درب دلم باز است ,
:: بازدید از این مطلب : 1513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : جاسم ثعلبی (حسانی )
ت : چهار شنبه 28 دی 1390
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی